åh, tack för ikväll! ♥
jag, nadine, frans, holger, franska-sofia, charlotta (någon av ivars vänner) och ivar var hemma hos ivar! även om det bara blev en snabbis för min del så var det jättemys! massa prat, popcorn och film! I am Sam såg vi på och den filmen är ju verkligen helt underbar! Den och Juno är lätt mina favorit filmer :>

Nu skulle de andra sova över hos ivar, men jag ska på ridkurs om åtta (8) timmar, så, godnatt på er.
och igen: puss på er snyggingar, ni förgyller varenda dag ♥

~ speroihs

dagens citat:
- de kan inte vara inne såhär länge! de kanske dör!!
(Frans om popcornen i micron)


Kommentarer
Postat av: Johanna

den där cupcaken vill jag ha! haha

det var längesedan jag såg juno förresten, måste se den snarast :)

2009-11-08 @ 20:06:26
URL: http://coonbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0