Hej jag heter Ivar och är fem och ett halvt

Hej jag heter Ivar och anser mig vara mycket konstig, ja lite suspekt rent utav. Jag går på ÖP och är mycket nöjd för jag har träffat mycket väldigt trevliga människor där mihi. Jag har en jättesöt hund som alla älskar som jag måste gå ut med i ett berg varje dag. Ja. Så är det. Jag ska på Laleh snart! Det gör mig tokigt glad. Jag ska spela upp två teatrar snart. Det gör mig också tokigt glad. Det sägs att jag är snäll för snäll men det är ett stort missförstånd, om jag verkat snäll så har det bara varit för att Holger skulle bli kär i mig. Kan inte komma på något mer att skriva än att jag <3 min gitarr och att jag är kär i Holger. Hejhej eller just ja, jag spelar i värsta coola bandet också, det var nog allt punkt.

Hejhej då då slash Ivar

ps bilden är när vi skulle göra en film och jag har precis upptäckt att de andra är vampyrer och ¨Så länge jag inte bett om några kommentarer vill jag inte ha några¨

ajabaja


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-05 @ 14:57:51
Postat av: Emma

Vem e holger , e det en sjättemedlemm?

2009-11-05 @ 14:58:28
Postat av: frans

holger är ivars pojkvän och är en av fulingarna, han vägrar göra en presentation men vänta bara! ;o

2009-11-05 @ 15:06:47
URL: http://fulingarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0