Mitt verkliga jag /Johanna

Hej, Jag heter Johanna och jag är egentligen en apa. Mina favoritintressen är att klättra i träd och äta bananer. I min biologiska apfamilj är vi sju apor. Min framtidsplan för fulgruppen är att jag ska förvandla dem alla till apor.
När jag är ensam hemma är enda gången jag kan vara mig själv. -Då kan jag springa runt naken och vara mitt riktiga jag.
Jag känner mig lite förtryckt av gruppen för att det känns inte som om de prioriterar apmedlemmar lika mycket som mänskliga.
För övrigt vill jag bara tillägga att mina kompisar dissar mig för tv och träning och att den som snor mina bananer är dödens. /Joannabaanana Ps: Spana in mina uppdrag på Youtube (sök på Joannabaanana).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0